Certifikacia podľa ISO 9001
Certifikáciou podľa ISO 9001 informujete spoločnosti, ktoré zdieľajú podobné hodnoty ako Vy, ako je pre Vás kvalita dôležitá. Potvrdzujete tým, že kvalitu a spokojnosť zákazníkov beriete vážne a preukazujete, že Vaše podnikanie je založené na progresívnej stratégiu.
Dôvody pre zavedenie ISO 9001:
Zvýšiť spokojnosť zákazníkov. Dodávať produkty, ktoré trvalo spĺňajú požiadavky zákazníkov.
Zníženie prevádzkových nákladov. Neustále zlepšovanie procesov a výsledná efektivita prevádzky znamená peňažnú úsporu.
Lepšie vzťahy so zainteresovanými stranami. Zlepšiť vnímanie Vašej organizácie zamestnancami, zákazníkmi a dodávateľmi.
Dodržiavanie právnych predpisov. Lepšie pochopenie legislatívnych a regulačných požiadaviek, ktoré ovplyvňujú Vašu organizáciu a Vašich zákazníkov.
Lepšie riadenie rizík a odstraňovanie chýb. Vytvorenie systému vysledovateľnosti produktov v priebehu výroby a pri realizácii služby s cieľom, že problémom sa bude ľahšie predchádzať a budú lepšie odstraňované chyby.
Overenie QMS nezávislou autoritou znamená pre organizáciu navodenie vzájomnej dôvery v obchodných vzťahoch.