Úvod do problematiky „studených“ štartov a vplyv na spotrebu PHM

Do kategórie "studených" štartov, radíme každý štart, aj letné, kedy motor (olej) nie je zahriaty na prevádzkovú teplotu, ktorá začína na 70 ° C. Odborníci hovoria, že pri jednom "studenom" štarte, dôjde k opotrebeniu motora, ako pri prejdení 300 km na diaľnici. A čo potom zimné štarty! Pri "studenom" štarte dochádza vďaka nedostatočnému mazaniu k väčšiemu opotrebeniu mechanických pohyblivých aj nepohyblivých častí. Emisie sú tiež vysoké, pretože katalyzátor potrebuje pre svoju správnu činnosť dosiahnuť prevádzkovej teploty. A spotreba - tá je výrazne vyššia. Ihneď po naštartovaní dochádza k suchému a polosuchému treniu. Odborníci nazývajú tento priebeh na Stribeckovej krivke medzné a zmiešané mazanie. Tam sa prejavujú všetky nešváry od zlého oleja po opotrebovaný motor. Poznáme to, motor skáče, enormne fajčí, nechce naštartovať, vynecháva valec atď .  A práve v týchto okamihoch, dochádza k extrémnemu opotrebovaniu motora - znižuje sa jeho životnosť, má vysokú spotrebu a emisie sú až dvojnásobné. Ak jazdíte iba krátke trasy a motor dostatočne nezohrejete, potom môže byť jeho životnosť polovičná až tretinová.

Studený a zle mazaný motor, výrazne zvyšuje spotrebu:

Studený motor potrebuje k plynulému chodu bohatšiu zmes. Spotreba rastie aj vplyvom vyšších voľnobežných otáčok. Ako je vidieť na nižšie uvedenom grafe, po naštartovaní je spotreba takmer trikrát vyššia.

 

 

studene_starty

Ponúkame riešenia:

Zlepšené spaľovanie a chod motora, docielime vďaka prísadám do motorových olejov Nanotech-Europe AC- 1000 pre benzínové motory a AC-1100 pre naftové motory. Podľa testov na VUT Brno, bolo zistené, že pridaním prísady Nanotech-Europe, dôjde až takmer 9x menšiemu opotrebeniu než bez prísady. A zimné štarty? Nanočastice IF-WS2, ktoré sú základnou zložkou prísad Nanotech-Europe vykazujú vynikajúcu mazaciu schopnosť od -273 ° C do + 500 ° C. Preto sa tiež prísady s časticami IF-WS2 používajú v kozmických technológiách. Nanočastice IF-WS2 sú jedným z najviac mazacých materiálov, ktoré veda pozná. Ich mazivosť za sucha prekonáva akúkoľvek inú látku. Koeficient trenia činí len 0,03.

Používaním prísad Nanotech-Europe predĺžite životnosť motora a znížite spotrebu PHM.

Ďakujeme za pozornosť Nanotech-EUROPE.CZ

Ďakujeme za pozornosť NANO-GROUP.SK

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie